作者 Super User
點擊數:1136

人靠衣装、佛靠金装,車漆就好像是汽車的衣服一樣,車漆光新亮麗,見到都伯覺得開心。但如果車漆又舊又殘,不單止車的外表不好看,車主亦會覺得不舒服。那麼不同種類的車漆該如何保養才好?

 

歐美車漆較硬,抗刮痕性能較好,如果有注重日常打理的話,應該不會有太大的問題;日產、韓產車的車漆則比較軟,尤其是日產車,建議做封釉或鍍晶來增強車漆表面硬度。

 

一般來說,車漆反光度跟車漆硬度成反比,車漆反光度越高,車漆硬度越低。

 

無論是那一種車型,以白色、銀灰色、香檳色的車身為例,車漆反光度越低,車漆硬度就越高。如果是風沙及紫外線強度比較大的地區,這幾種顏色的車比較容易保養,即使因為使用不當或受風沙刮損,如果日常保養有做拋光打蠟即可;但如果是黑色車,漆面硬度較低,如果在風沙較大及紫外線較強的地區,哪怕是新車,都建議第一時間做鍍晶或封釉,以增加車漆硬度。

 

 

車漆就好似車嘅皮膚咁,“皮膚”保養得好,睇起來就會光鮮亮麗,唔單止舒服養眼,仲會覺得好精神,“皮膚”保養唔好,睇起來會暗淡、粗糙,個心都唔舒服,點算好呢?

 

一.車漆氧化

紫外線會造成愛車塗層氧化,如果車身上仲有水滴,氧化會加快。輕微氧化可以打蠟解決,嚴重氧化就需要研磨、拋光。

 

二.車漆裂痕

如果愛車係金屬漆,咁就要注意防止裂痕出現啦。呢種裂痕好細,會不斷滲透車漆直至擊穿整個色漆層,初期難發現,但係發現果陣已經好嚴重啦,建議經常打蠟做處理。

 

三.車漆褪色

褪色一般出現喺前蓋、車頂、車廂後蓋,褪色時色差唔均勻,金屬漆褪色係由塵埃、雨中酸、堿物腐蝕所致,色漆係由漆中顏料同前述污染物發生反應所致。需經常洗車、打蠟,中度褪色可研磨解決,嚴重褪色需重新噴漆。

 

四.車漆水痕

輕微可以通過打蠟拋光去除,嚴重就要研磨或噴漆。

 

五.車漆蝕痕

昆蟲排泄物、樹葉、焦油瀝青等可能會引起蝕痕,同車漆產生反應後會快速滲透,輕微嘅可以研磨拋光,常用高級蠟有助於防止蝕痕,其他就只能通過噴漆解決。

分類: